Switchfoot: Fading West
Part rock documentary, part surf film, and part travelogue, “Fading West” follows Grammy-winning alternative-rock band Switchfoot as they travel the globe in search of new musical inspiration and perfect waves. Filmed during the band’s 2012 World Tour, this compelling doc offers rare glimpses of the longtime surfers on their boards and in the waves, captures the frenetic energy of their live shows, and in the end portrays a journey both epic and intimate. A FilmBuff Presentation.