The Archive - Végh Quartet
This episode of ‘The Archive’ presents the Végh Quartet, one of the greatest chamber music groups of the 20th century. Founded in 1940 by the famous Hungarian violinist Sándor Végh, the Quartet played for almost forty years without replacing any of its musicians.