The Breaking Ice
In cold wintry Yanji, a city on China’s northern border, young urbanite Haofeng, visiting from Shanghai, feels lost and adrift. By chance, he goes on a tour led by Nana, a charming tour guide who instantly fascinates him. She introduces him to Xiao, a personable but frustrated restaurant worker. The three bond quickly over a drunken weekend. Confronting their individual traumas, their frozen desires slowly thaw as they seek to liberate themselves from an icy world.