The Expendables
Mercenary leader Barney Ross (Sylvester Stallone) and his loyal men take on what they think is a routine assignment: a covert operation to invade the South American country of Vilena and overthrow its dictator. But, when they learn that the job will be a suicide mission, they must choose redemption or the destruction of their brotherhood.