The Hollow Point
THE HOLLOW POINT is a visceral story, set in the back roads of a border town, about a botched Mexican cartel arms deal that leaves several dead and a bag of money missing. An aging retired sheriff with violent tendencies and his young replacement with a dark past must join forces to investigate the source of this deal and protect the residents of the town.