The Sender
In 1965, an American fighter squadron encounters a spaceship while flying over the Bermuda Triangle. After a brief dogfight, one of the fighters is shot down, and the others agree to keep what they've seen a secret. Years later, the downed aircraft is recovered, and strange occurrences start happening around the family of the missing pilot.