Twisted Sister
Emily's husband, Kyle, starts acting strange after a woman named Lily shows up on their doorstep claiming to be her half sister. When Emily is suddenly poisoned, Kyle blames Lily -- but Emily becomes suspicious that Kyle may be the culprit.