5 Seconds of Summer Live: On the Record
On the day of the release of their new album Youngblood, the boys of 5 Seconds of Summer played an intimate, one-night-only gig for fans in New York City. Interspersed with some stage banter from several of the members, this live set sees the band run through album cuts such as "Moving Along" and "Valentine" as well as past fan favorites like "She Looks So Perfect."