Star Wars: The Empire Strikes Back
The adventure continues in this "Star Wars" sequel. Luke Skywalker (Mark Hamill), Han Solo (Harrison Ford), Princess Leia (Carrie Fisher) and Chewbacca (Peter Mayhew) face attack by the Imperial forces and its AT-AT walkers on the ice planet Hoth. While Han and Leia escape in the Millennium Falcon, Luke travels to Dagobah in search of Yoda. Only with the Jedi master's help will Luke survive when the dark side of the Force beckons him into the ultimate duel with Darth Vader (David Prowse).