Undercover. Inside the bunker
This documentary thriller brings to light real images recorded during the greatest undercover operation in an animal experimentation laboratory in the world. Carlota Saorsa, now a protected witness, sacrifices everything and puts her life on the line to show the world the harsh reality she experienced for 18 months inside what she calls "The Bunker."