Teen Spirit
Violet is a shy teenager who dreams of escaping her small town and pursuing her passion to sing. With the help of an unlikely mentor, she enters a local singing competition that will test her integrity, talent and ambition. Driven by a pop-fueled soundtrack, Teen Spirit is a visceral and stylish spin on the Cinderella story.