Vacation Friends 2
Marcus lands an all-expenses-paid trip to a Caribbean resort, and he and his wife, Emily, invite their uninhibited besties, Ron and Kyla. But when Kyla's incarcerated father is released from San Quentin and shows up, things get out of control.