Vengeance
Daniel, a hardened NYPD officer, is investigating a 15-year-old cold case involving the murder of high-end call girl, Isabel. While looking into her death, Daniel identifies five key suspects, including her sadistic pimp (Ving Rhames), who he believes have the power to unlock the mystery of Isabel's brutal murder.