Verdi - Aida
The breath-taking wild setting of the ancient Roman quarry of St. Margarethen provides a unique backdrop for this open-air performance of Giuseppe Verdi's Aida, presented in 2004. Ernst Märzendorfer conducts the Theater Orchestra Brno National.