Werewolves Within
After a proposed pipeline creates divisions within the small town of Beaverfield, and a snowstorm traps its residents together inside the local inn, newly arrived forest ranger Finn (Sam Richardson) and postal worker Cecily (Milana Vayntrub) must try to keep the peace and uncover the truth behind a mysterious creature that has begun terrorizing the community.