William the Conqueror
The year is 1066. William, the noble son of the late Duke of Normandy, embarks on a quest to invade medieval England in a quest to seize the rightful power of his homeland. Aided by his loyal men, a bloody battle ensues and William fights to fulfill his destiny and become the first Norman King of England. William the Conqueror.