Woodland
Set in 1989, Jake (Richard Harmon), an out-of-work photojournalist who struggles with addiction and a troubled past, takes a job as watchman of a wilderness lodge on a remote island in the Pacific Northwest, alongside veteran handyman Sparky (Philip Granger). Jake sets up a darkroom to develop the photos he shoots, which begin to reveal disturbing premonitions of their future.