YOU ARE MINE!
Akoko Sekikawa (Miho Watanabe) and Mitsuki Taniguchi (Nagisa Saito) have been best friends since the third grade, despite their differing personalities. Akoko is straightforward and honest, while Mitsuki tends to keep her true feelings to herself. They never let anything divide them – but when they find out that Naomi Mitomo (Masaya Kimura), the most popular boy in the school, is now their classmate after having to repeat a year, cracks begin to form as they both develop feelings for him. The rift grows worse when Akoko asks Mitsuki if she has a crush on Naomi and Mitsuki denies it, but Akoko knows her friend well enough to discern the truth. Will their rivalry for Naomi's heart ruin their friendship for good, or will they find a way to overcome it? This film was adapted from the manga by Momoko Koda.