You With Me You With Me
Kim is a young woman living with her overprotective parents looking for a purpose in life. When she's given the opportunity to escape her overbearing family and work as an assistant to Jason, a successful businessman, she ends up moving to Seoul to start a new life. However, old family secrets arise that throw her new world -- and blossoming relationship with Jason -- into disarray.