Zig Zag
Zig Zag. 1. a pattern created using alternating course. 2. another word for skiing. Following nearly two decades of ski movie pedigree, Level 1 brings out the heaviest cast and crew yet for our 19th annual feature film. Follow us around the globe, to the far reaches of Russia, Japan, British Columbia, Switzerland, Scandinavia, the Western US, and everywhere in between as we document a lifestyle of contradiction. Timeless ephemera. Love and money. Natural and synthetic. Powder and slush. Stagnant and innovative. Untracked and well-travelled. Consistent but not predictable. Swerving left, right and diagonal, yet never asleep at the wheel.