100 Humans
The Best Age to Be Alive
The hosts make surprising discoveries as people of various ages compete against each other in assembling furniture and other tests.
Experts examine the battle of the sexes under a microscope as the participants disprove multiple myths and confirm others.
Human beings weigh pleasurable rewards against painful penalties as the hosts explore the many ways negative and positive elements shape human reality.
The subjects pursue joy through crafts and catastrophes, partying and watching paint dry; time flies while they're having fun, until it doesn't.