21 Thunder
Road Game
Christy tries to balance life at home with her coaching job; Nolan gets in a dangerous bind; Junior hires a man to help with an important task.
Christy and Davey face off in an exhibition; Nolan reconnects with his father; Junior meets someone new; Stefan falls into a tricky relationship.