90 Day Journey: Rebecca & Zied 90 Day Journey: Rebecca & Zied
When private investigator Rebecca thinks she has found the man of her dreams in Zied, she flies from Georgia to Tunisia for their first meeting. But cultural differences, jealousy and a taboo secret may bring this international love story to a sudden end.
Rebecca has fallen for Zied from Tunisia, but this isn't the first time she's found love overseas.
Rebecca and Zied's emotional meeting turns sour when cultural differences lead to their first fight.
Rebecca decides to come clean to Zied about something in her past that is forbidden in his culture.
A romantic evening gets fiery when photos of Rebecca's ex-husband ignite Zied's jealousy.
Zied plans to propose, but Rebecca still has a big secret that could push him away forever.
After proposing to Rebecca in Tunisia, Zied awaits the outcome of his K-1 interview.