90 Day Journey: Robert & Anny
Robert proposed to Anny after meeting her in person for just 8 hours in the Dominican Republic. Robert works to integrate Anny into his and his son's lives in Florida, but feuds over finances and Robert's past threaten their relationship at every turn.
Robert prepares for Anny's arrival to America and wants everything to be perfect for his son.
Robert worries that Anny's desires for new everything can't be met with the money he earns.
Robert begrudgingly takes Anny to a strip club for her birthday, and he's horrified by what he sees.
Robert and Anny's wedding day arrives, and Robert surprises everyone during the ceremony.
Robert and Anny learn shocking news and go stir crazy when during the COVID-19 quarantine.