90 Day Journey: Mike & Natalie
Washington native Mike travels to Kyiv, Ukraine, to support his fiancee, Natalie, as she waits on her K-1 visa to join him in America. The couple attempts to work through their differences, which include their positions on religion and starting a family.
Mike doesn't tell Natalie about his debt, and he isn't ready to talk about having a baby with her.
Natalie brings Mike to church, and they have a falling out because he's an atheist.
Natalie is upset that Mike didn't try harder to make her comfortable in his home.