90 Day Journey: Steven & Olga 90 Day Journey: Steven & Olga
Olga and Steven met during a summer in Maryland and found out they were expecting a baby just days before she returned to Russia. Things get complicated as they navigate their relationship and Olga's K-1 visa process with a new baby in the mix.
Steven travels from Maryland to Russia to be with Olga when she gives birth to their son.
Steven has a surprise for Olga, and she finally gets her visa and travels to Maryland with the baby.