A Brutal Pact: The Murder of Daniella Perez A Brutal Pact: The Murder of Daniella Perez
The Night That Never Ended
Young actress and dancer Daniella Perez disappears after filming scenes of a soap opera written by her mother, Gloria Perez. Hours later, her body is found, and the revelation of the killer's identity shocks the country.
Guilherme de Pádua, Daniella Perez's romantic partner in the soap opera, confesses, but the police suspect he didn't act alone, and journalists find discrepancies in the suspects' interrogations.
Forever changed by her daughter’s untimely death, screenwriter Glória Perez fights to bring Daniella’s killers to justice, which later sparks a nationwide push for criminal reform.