a gURLs wURLd
While trying to connect to their own personal chatroom, Emma, Jackie and Ally are zapped into cyberspace. Although they find it incredibly exciting, they have no idea how to get out of the place!
Although Jackie can see Ally and Emma any time she wants, one thing they can't do together are their old dance classes. With her team mates left to continue dancing in their own cities, Jackie feels alone and isolated.