A Part of Me
Defne and Kahraman Yorukhan are rich but have no children. The reproaches of her family make Deffe look for an alternative to give her husband an heir. She decides to hire a surrogate to carry the baby for her. Her choice falls on Elf, a young woman from Kahraman Antakya's hometown.