Fruto prohibido
Mether tells Yildiz that he does not want to marry her. Yildiz realizes that Ender and her husband's marriage is terrible, but they pretend in front of others.
After firing Eda, Alihan assigns Zeynep the duties she had. Yildiz makes Halit believe that Ender offered her a new job and that's why she left him. Murat suffers a heart attack.
Yıldız confesses to Halit that Ender asked her to seduce him. Zeynep hires a woman who is not suitable for the position of secretary and Alihan demands that she be fired.