A Story to Read When You First Fall in Love
Harumi Junko (Kyoko Fukada), a former model student now struggling as a cram school teacher, finds her life unraveling as students drop her class and her mother criticizes her lack of romantic prospects. Her long-time friend Masashi Yakumo (Kento Nagayama), who has secretly loved her for years, watches as two other men vie for her affection: Yuri Kyohei (Ryusei Yokohama), an unruly high school student who is enamored with her, and Kazuma Yamashita (Tomoya Nakamura), his former high school teacher who is now determined to win her heart. Caught between three potential suitors, Harumi must navigate the complexities of love and decide which man truly understands her.