A Very English Scandal
In England in the early 1960's, politician Jeremy Thorpe begins a whirlwind affair with a young stable hand, Norman Scott. But when the relationship turns sour, Norman becomes a secret Jeremy is desperate to hide.
With Thorpe's old affair with Norman Scott threatening to derail his political career, will Jeremy stop at nothing to silence Norman?
Having survived a bungled attempt on his life, Norman Scott publicly accuses Jeremy Thorpe of being behind a plot to kill him. After years of acrimony between them, Norman and Jeremy finally go head-to-head in court with the world watching.