Aaron Stone
Sixteen-year old Charlie Landers is a legend in the online video game world. His life is changed forever when "Hero Rising" game creator T. Abner Hall recruits him to become the "real life" Aaron Stone and defeat the Omega Defiance.
Outfitted exactly as his video game avatar, Aaron Stone, Charlie faces off with Souljacker and attempts to thwart Dr. Necros' plans.
Xero, the evil boy computer genius, takes over a high-tech skyscraper and challenges Aaron to fight his way out through a gauntlet of modern office equipment that has turned deadly.