Abismo de pasión
Elisa and Damian meet again after many years and relive their childhood love, but everything will be against them because of their families hard past.
Inocencia de la niñez
Alfonsina is sure that her husband is cheating on her with Estefania, Augusto's wife, who is the best friend of Rosendo.
Carmina's plans get complicated when Father Guadalupe discovers her in Rosendo's office. Ernestina confronts Alfonsina and asks her why she is saying that she and Rosendo are lovers.
Rosendo gets jealous because he learns that Carmina was dancing with another man in the bar. Estefania discovers Rosendo and Carmina kissing and tries to tell the truth to to Augusto.
Alfonsina finds out that her husband's lover is hidden at the house and goes looking for her, but Rosendo manages to stop her and asks for the divorce. Carmina confesses her love to Augusto and kisses him, Elisa sees them.
Alfonsina realizes that her husband plans to elope with his lover when she discovers an invoice for two plane tickets, she thinks the lover is Estefania and tells Augusto that they have to stop them.