Lo Que La Vida Me Robó
Alejandro cannot forget the mysterious woman he met on the beach. Jose Luis does not believe that Montserrat's family accepts their relationship.
Graciela forbids Montserrat that she keeps dating Jose Luis. Graciela prefers to accept that her daughter gets married to Alejandro than allow her relationship with the sailor.