Corazón indomable
Maricruz runs away from her town and swears that she will go back to take revenge on all those who hurt her, including Octavio, her greatest love.
Cuestión de negocios
Maricruz and Octavio will put their love to a test and will discover if they can erase their pasts' mistakes and get a fresh start with their daughter.
Solita rescues her sister Maricruz after falling into the river. Octavio proposes to Maricruz.
Maricruz finally gets married with Octavio but Miguel and Lucia will make her life imposiible.
Lucia takes advantage of every opportunity she has to humiliate Maricruz. Octavio asks Lucia for help to change Maricruz.