Absolution
A shocked, twenty-year-old Lily, runs to her father's door to tell him that she killed her lover in self-defense. Her father, a police investigator, decides to cover his daughter. He cleans the evidence and digs the body. When the body is eventually found, he is assigned the case...
An autopsy confirms to Richard that the victim was under the influence of sleeping drugs at the time of the killing, changing the direction of the investigation. Richard must decide whether to protect his daughter from justice or come to terms with reality...