Adventure Cities
Award-winning travel journalist Jonathan Thompson searches for adventures and reveals the wonderful cultures, allures and attractions of the world's most fascinating urban centers.
Ottawa and Zurich
Seasoned travel writer Jonathan Thompson sets out to explore the adventurous sides of Zurich, Switzerland, and Ottawa, Canada.
Seasoned travel writer Jonathan Thompson sets out to explore the adventurous sides of Poznan, Poland, and Juneau, Alaska.
Seasoned travel writer Jonathan Thompson sets out to explore the adventurous sides of Amman, Jordan and Charleston, South Carolina.