Alex
Corrupt policeman Alex decides to change his ways and go straight. But what will it cost him, and is he willing to pay the price for a fresh start?
BG has Alex send one of Simon’s fingers through the post as a timely but violent reminder. This prompts Frida to conclude that she must come to the aid of a colleague. (Scandinavian Nordic Noir)