All Creatures Great and Small
The result of the post-mortem is known and James finds that while a vet's life is not altogether enviable, a dog's life might well be.
James seems to be falling into the routine of being a country vet, but the peace is shattered when Siegfried employs a secretary and James meets Helen Alderson.
Siegfried has a major victory and Tristan has to deal with pigs in more ways than one. James discovers that he has a rival.
The veterinarian practice continues to grow, but James' love life doesn't seem to have the same luck. Tristan takes a hand and arranges a double blind date.