Miss You Very Much
Music-loving college senior Gu Sheng (Zhou Ye) has amassed an impressive online following by posting her work as the historical musician Sheng Sheng Man. Yet, sharing her music with the world is only one small part of her dream. Hoping to one day work with voice dubbing master Qiang Qing Ci (Tan Jian Ci), Gu Sheng’s greatest wish comes true when fate brings Mo Qing Cheng, the man behind the voice of Qing Ci, into her life. With a voice that constantly stirs her heartstrings, how long will it take for Gu Sheng to fall for Qing Cheng completely? Adapted from the novel “Really, Really Miss You” by Mo Bao Fei Bao, this 2023 Chinese romance drama is directed by Sha Wei Qi.