American Digger
Ice Cold Gold
American Savage hunts for valuable Alaskan Gold Rush artifacts left behind by prospectors in the late 1800s, but blizzards, freezing temperatures and reclusive homeowners could dash their dreams of striking artifact gold.
Motor City Money
American Savage heads to the automobile capital of the world to dig for valuable relics from the Motor City’s historic boom times, but abandoned houses, vicious dogs and buried hazards may destroy their dreams of a Savage profit.