Diggers
Steve Jobs Time Capsule
KG and Ringy are in Aspen in search of a time tube containing the mouse from Steve Jobs' first mass-marketed Lisa computer. The tube was to be unearthed in 2000, but due to changes in the landscape, its exact location was unknown-until now.