Love of Nirvana
Under the alias of treacherous minister Wei Zhao, the young lord of Moonfall City Xiao Wu Xia (Ren Jia Lun) has dealt with constant humiliation and strife in his years-long quest to infiltrate the Liang Kingdom and uncover the truth behind his family's tragic past. Unfortunately, his meticulous plan to abduct the sole survivor of the incident is thwarted by the sudden appearance of a young woman named Jiang Ci (Landy Li), who's been seriously injured. Taking advantage of the situation, the scheming nobleman Pei Yan (Jeremy Tsui) brings Jiang Ci into his residence, hoping to find the mastermind behind the incident. However, Jiang Ci finds herself moved by Wei Zhao's tragic past and loyalty to his people, and the more they interact with each other, the more they begin to fall for each other. Can Wei Zhao, Jiang Ci, and Pei Yan manage to set aside their personal grudges and stand strong against the Liang Kingdom? This 2024 Chinese fantasy period drama was based on a novel by Xiao Lou and directed by Zhou Jing Tao.