Angels Fall Sometimes
Junior-year students Lin Tuo (Lin Yi) and An Zhi Que (Landy Li) meet at a summer internship recruiting event and fall in love at first sight. But as soon as they begin planning their future together, Lin Tuo is diagnosed with a terminal neurodegenerative disease. Lin Tuo is determined to put up a fight against his illness, with Zhi Que refusing to abandon him. His friends and family also resolve to stay by his side. But as the illness begins to take its toll on Lin Tuo, pressures begin to rise. Will his brave spirit help inspire those around him? And what will become of his love with Zhi Que? This 2024 Chinese drama series was directed by Zhu Dong Ning.