Ten Years of Unrequited Love
Despite coming from different backgrounds, Lin Miao Miao (Ji Shu Yi) and Cen Si Yuan (He Chang Xi) fell in love and dated for two years. However, Si Yuan's wealthy mother disapproves of their relationship, demanding that Miao Miao break up with Si Yuan in exchange for paying for Miao Miao's father's hospital fees. Si Yuan's mother gives Miao Miao a proposition: if Miao Miao works for her for ten years, she won't stand in their way if they try to get back together. Miao Miao agrees, breaking Si Yuan's heart and concealing the true reason for the breakup. Ten years later, they unexpectedly reunite: Si Yuan is now engaged to an actress, but his mother sends Miao Miao to run interference. When a business crisis emerges, though, Miao Miao and Si Yuan are brought together again, bringing up lingering feelings and old secrets. This drama was adapted from the web novel "Shi Nian Qing Cen" by Yi Bei.