Anh Does Italy
From gondoliers of Venice to pasta nonnas of Bari, Australian author, actor, and humorist Anh Do is on a quest to experience the very best of Italy.
Anh Do embarks on a special quest to explore Italy. From the gondoliers of Venice to opera in Verona, he experiences the very best the country has to offer - even test-driving a handmade Lamborghini.
Continuing his tour of Italy, Anh travels south to Naples. He climbs to the crater of Mt Vesuvius and takes a Vespa tour along the Amalfi Coast, ending with a delicious lunch and breathtaking views.