AntiReset
Chu Yi Ping (Ping Chen Wu) experiences a life-changing moment after an injury when his uncle presents him with Ever 9 (Huang Li Feng), an experimental artificially intelligent android designed as a caretaker. Initially hesitant, Yi Ping eventually warms to Ever 9, even creating a wish list that they begin completing together. However, their bond is abruptly disrupted when Ever 9 malfunctions and undergoes a total system reset. While his uncle insists Ever 9 is better than ever, Yi Ping struggles to reconnect with his once-close companion, facing the emotional challenge of potentially losing a relationship he had just begun to cherish. With a heart that has only recently opened to the idea of love, can Yi Ping endure the heartbreak he now feels over his AI companion?