Aria Aria
Akari Mizunashi, at the age of 15, has left everything behind to travel to a sparkling planet covered in water, Aqua. More than anything, Akari wants to be an "undine" - a female gondolier who navigates the canals of the Aquan city of Neo-Venezia. As she begins her training with the prestigious Aria Company, will she be up to the challenges that await her on the path to achieve her dream?