Sugar Sugar Honey
Mizuki Sahara (Asuka Kawazu), a former marathon runner, struggles to adapt to life after her athletic career, taking a job at a high-end hotel despite her lack of social skills and customer service abilities. When she meets Yusuke Kaji (Reo Nagatsuma), a charming dessert chef known for his womanizing reputation, her frustration leads to an unexpected connection. Kaji, intrigued by Mizuki's passionate outburst, surprisingly appoints her as his new taste tester. As they navigate their professional and personal dynamics, an unlikely relationship begins to develop. Will their contrasting personalities lead to a sweet romance or create more complications? This is a 2024 Japanese drama series directed by Ayaka Kato.